Természetfotó Állatok, Élőlények fotózása képes leírás - Természetfotó, természetfotózás.tlap.hu
részletek »

Természetfotó Állatok, Élőlények fotózása - Természetfotó, természetfotózás.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: termeszetfoto.tlap.hu » Természetfotó Állatok, Élőlények fotózása
Keresés
Találatok száma - 12 db
Állati képek

Állati képek

A profi fotózásról sokan azt tartják, művészet. Szerintem maga a fotózás élménye a művészet, egy olyasfajta tevékenység, melyben az ember kiélheti kreativitását. Ha ehhez a jó tulajdonsághoz párosul még a természet vagy a gyermekek és állatok szeretete, akkor már életre lehet kelteni művészi képeket. Ehhez nem a profizmus kell, csak egy cseppnyi jó érzés és az adott tárgy vagy élőlény szeretete. Ezen tulajdonságok összességéből állati jó képek születhetnek.

Apróságok fotózása

Apróságok fotózása

Az alábbi nem kevés sorban megpróbálnám összefoglalni, hogy miért, mivel és hogyan érdemes makró jellegű fényképeket készíteni. Ennek az anyagnak az összeállítása az eddigi legnagyobb vállalkozásom, remélem, hogy ez nem csak a hosszában, de a tartalmában is megmutatkozik. Igyekszem csak olyan dolgokról nyilatkozni, amelyekről saját tapasztalatom van, de ennek ellenére, vagy talán pont ezért meglehetősen szubjektív leszek. Különösen igaz ez a nem technikai információkat tartalmazó részekről.

Az akvárium fotózása

Az akvárium fotózása

A következő sorozatban az akvárium fotózását fogom bemutatni. Kezdve az alapoktól, áttekintve azt is, ahogy a nagyok készítik képeiket. Rengeteg energia és idő szükséges egy komoly növényes akvárium megfelelő telepítéséhez és berendezéséhez és eljön a pont, amikor el kell készítenünk azt a bizonyos fotót.

Az akvárium fotózása: Éles lövészet

Az akvárium fotózása: Éles lövészet

Nos ott tartottunk, hogy a fényképező különböző beállításait tologattuk jobbra-balra és vagy jobb lett a kép, vagy rosszabb. A folytatásban igyekszem olyan dolgokat mutatatni, amitől csak jobb lesz.

Berendi Tibor - rovarok

Berendi Tibor - rovarok

Berendi Tibor vagyok. Néhány éve foglalkozom fotózással, azon belül makrófotózás a kedvencem. A képek néhány kivételtől eltekintve Olympus E-520 digitális tükörreflexes géppel és az alábbi objektivekkel készültek: Zuiko 35 mm 1:3.5 makró, Zuiko 14-42 mm 1:3.5-5.6, Zuiko 40-150 mm 1: 3.5-4.5, valamint Velbon 640 állványt használok. Erre a honlapra az általam készített - többnyire - makrófotókat töltöttem fel.

Hirdetés
Bogármegfigyelés - képes útleírások

Bogármegfigyelés - képes útleírások

Üdvözöllek képes útleírásaimat tartalmazó lapomon! Az oldalakon beszámolókat találsz utazásaimról, melyek javarésze a bogárgyűjtéshez és -megfigyeléshez kötődik. Gerinces kedvenceim, a kétéltűek és hüllők is gyakran szerepelnek a képek között. "Utibeszámolók" címszó alatt válogathatsz legutóbbi útjaim között. Az útleírásokban az aláhúzott nevekre kattintva is képeket találhatsz, elsősorban preparált bogaraimról. Szívesen veszek bármilyen kritikát, javítási javaslatot az állat-, illetve növényneveket illetően. Kellemes nézelődést!

Elképesztő felvételek a víz alól

Elképesztő felvételek a víz alól

A legjobb víz alatti természetfotók 2009. Elképesztő felvételek a víz alól. A fényképversenyt 2005 óta rendezi meg a Miami Egyetem. Idén a makro és a nagylátószög nyertesei mellett megválasztották a legjobb tengeriállat-portrét, illetve külön díjat kaptak a hallgatói fotók. A versenyre 23 országból neveztek be 918 fotót, a zsűri tagjai neves természetfotósok voltak.

Magyarország lepkéi

Magyarország lepkéi

Szalkay József Magyar lepkészeti egyesület - Üdvözöljük a magyarországi lepkefajok honlapjan! Ez az oldal azért jött létre, hogy a Magyarországon élő nappali és éjszakai nagylepkéket bemutassa.

Nagyvad-fotózás természetfotós szemmel

Nagyvad-fotózás természetfotós szemmel

Mielőtt belevágnánk a hazai nagyvad fajok fotózásába, nem árt megismerkedni néhány hasznos tudnivalóval. Első és talán a legalapvetőbb, mit nevezünk nagyvadnak? A törvény a vadászható fajokat méretük alapján a "nagyvad" és az "apróvad" meghatározással jelöli.

Hirdetés
Pinczehelyi József - Nagyvadfotók

Pinczehelyi József - Nagyvadfotók

A Baranya és Somogy erdeiben élő gím, dám, őz, vaddisznó és egyéb állatok fotózására ,,szakosodott fotós nem a művészkedést helyezi előtérbe, hanem a jól sikerült ,,habitus fotók által bemutatja a vadon élő állatok viselkedését, élőhelyét.Mindezek mellet olvasható egy-két jó tanács a kezdő természetben járó és az ott fotózni szeretőknek.

Profi állatfotósok hihetetlen pillanatképei

Profi állatfotósok hihetetlen pillanatképei

A fotográfia, vagy fényképészet a látható fény által közvetített képi információk rögzítése technikai eszközök (fényképezőgép, fényérzékeny anyag stb.) segítségével. Célja lehet gyakorlati vagy művészi. Kezdetben a fotó nem akart többnek látszani, mint precíz leképező eszköz (a világkiállításokon is a tudományos és technikai újítások között kapott helyet). A XIX.- XX. század fordulóján kezdték művészeti felhasználását egyre szélesebb körben művészetként elismerni, ezért csak a XX. század elején vált a hatodik művészeti ággá.

Rovarok - kawa fotói

Rovarok - kawa fotói

A fotózással 2005- ben kezdtem komolyabban haverkodni, azóta kisebb nagyobb hullámokban tört rám az alkotásvágy. 2008-ban egy fotópályázat alkalmával komoly elismerésre és néhány megbízásra tettem szert. Aztán a szerencse szele olyan kapcsolatokkal ajándékozott meg, hogy a fotózás hobbiból hivatásos tevékenységgé nőhetett. Ennek, mint mindennek a fizikai síkon ugyanakkora súlyú előnyei vannak mint hátrányai... A kérdés bennem dőlt el, hogy az előnyeit kihasználva megfogtam a lehetőségeket... Mindent összegezve az életem a fotózás és annak technikai feltételei körül forog.